Contact Information

Theodore Lowe, Ap #867-859
Sit Rd, Azusa New York

We're Available 24/ 7. Call Now.
Kada govorimo o oštećenjima koštano-zglobnog sistema, obično se misli na osteopeniju, osteoporozu, artitis i oštećenja hrskavice, te shodno tome kada se pomene suplementacija, svi će se pohvaliti da preventivno koriste…
img

Kada govorimo o oštećenjima koštano-zglobnog sistema, obično se misli na osteopeniju, osteoporozu, artitis i oštećenja hrskavice, te shodno tome kada se pomene suplementacija, svi će se pohvaliti da preventivno koriste vitamin D i kalcijum, a tek poneko hondroitin, MSM, glukozamin, kolagen.

Sve je to veoma poželjno, ali uvek se može “iskopati” još neka informacija koja može biti od koristi a o kojoj časopisi i internet ne bruje baš toliko a čija je efikasnost i klinički potvrđena.

OPC je zapravo sinergija minerala, vitamina i bioflavonoida nazvanih oligomerni proantocijanidini.

Istraživanja su pokazala da povećanje flavonoida u ishrani može povećati sintezu kolagena i  ćelija koje stvaraju kost (osteoblasti). Takođe, semenke grožđa mogu povećati gustinu kostiju i učiniti da vaše kosti postanu snažnije, što je posebno važno kod osoba koje imaju već dijagnostikovanu osteopeniju i osteoporozu, što je dokazano u više studija koje su sprovedene na životinjama. Bez obzira da li je hrana sadržala malo kalcijuma ili kalcijum u normalnim količinama, dodatak suplemenata na bazi koštica grožđa doveo je do povećanja gustine klostiju, sadržaja minerala u njima i značajno povećao čvrstinu kostiju.

Reumatoidni artritis kao autoimuna bolest posledica je upalnog procesa koje se manifestuje ne samo bolovima u zglobovima veći destrukcijom kostiju i zglobova.

Najnovija istraživanja pokazala su da koštice grožđa mogu sprečiti razaranje koštanih  struktura u zapaljenskom autoimunom artritisu.

U eksperimentalnim istraživanjima na životinjama potvrđeno je da semenke grožđa pospešuju cirkulaciju, smanjuju bol, smanjuju krtost kostiju i zglobna oštećenja, povećavajući sintezu kolgena i smanjujući gubitak hrskavice.

Dakle, ako želite da imate zdrave i jake kosti pored vitamina D, kalcijuma i kolagena počastite svoj organizam sa OPC-om i budite sigurni da će Vaše kosti ostati jake i u poznim godinama.


Naš web sajt koristi kolačiće koji ne sadrže lične podatke. Kolačiće možete videti na sledećem linku
Za podatke za zaštitu podataka možete se informisati na stranici Politika privatnosti